Kartouch & BPI Real Estate cocoonen in het groen.
Woonproject Serenity Valley
Kartouch geeft de verkoop van het woonproject ‘Serenity Valley’ een duwtje in de rug. Het bestaande bedrijvencomplex Serenitas in Oudergem wordt herontwikkeld tot een gemengd project met nieuwbouwappartementen en een duurzaam kantorencomplex. Vastgoedpromotor BPI Real Estate sprong mee op de kar voor een prikkelende branded contentcampagne.
Een woning kopen of verkopen, is méér dan een rationele keuze. Het is een gevoel dat draait om vertrouwen. “Met onze branded campagne werken we video’s uit op maat van het publiek, specifiek voor de doelgroepen van Serenity Valley.
Met deze geoptimaliseerde content gaan we op zoek naar een connectie bij de doelgroep. Een prikkel waarbij ze zich kunnen identificeren”
“Aangezien de inwoners van Serenity Valley straks zeer uiteenlopend zijn, werkten we een scenario uit waarin we de hele waaier van het publiek aanspreken” , aldus Managing Director, Sil Schoofs. “Op een zeer efficiënte manier kunnen we korte social media declineren en werkt dit prima als ondersteuning van het marketingtraject. Thema’s zoals ‘wonen in het groen & dichtbij de stad’ zitten verweven in de beleving die de kijker krijgt.
Emotie triggert nog steeds.“
De ‘why’ staat voorop. Dat wordt maar al te vaak vergeten in de wereld van onroerend goed.
Streven voorbij de feitelijke beschrijving van vastgoed, richting het uitspelen van de woondroom van potentiële kopers, dat is waar het om draait.
Meer informatie over het woonproject op www.serenity-valley.be
Case →
Serenity Valley voor BPI Real Estate
Case →
Serenity Valley voor BPI Real Estate
Sil Schoofs
Managing director
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
Sil Schoofs
Managing director
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
Sil Schoofs
Managing director
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
about us
Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.
video voor vastgoed
voor immo, bouw, projectontwikkeling & short-term rental
Ken jij jouw merkverhaal ?
Waarom investeren in jouw verhaal ?
Wat is de waarde van mijn investering ?
video voor vastgoed
voor immo, bouw, projectontwikkeling & short-term rental
Ken jij jouw merkverhaal ?
Waarom investeren in jouw verhaal ?
Wat is de waarde van mijn investering ?