CFE & Kartouch werken aan een duurzame WoodCulture
Kiezen voor hout betekent samen bouwen aan de WoodCulture: een gedreven, geïnformeerde community die anders wil bouwen en zich op een concrete manier wil inzetten voor een duurzamere planeet.
Een brandcampagne die aanzet in alle openheid te bouwen aan een nieuwe knowhow en visie rond hout. Een manifest voor een mentaliteitsverandering voor het grote publiek.
“De brandcampagne is een manifest voor een nieuwe beweging in de bouwsector. Met storytelling kan je het bewustzijn vergroten”
Dat is een sterkte die je als merkvertegenwoordiger vandaag naar voor moet schuiven. Met een rationele gedachtengang komen we vandaag alleen niet ver genoeg, aldus Creative Director, Jordy Weyers.
Join the WoodCulture – de basis voor een campagne met een verhaal.
Al snel werd gezocht naar een diepgaandere trigger om de campagne te begeleiden. Een manifest met een duidelijke titel die tevens de call to action vormt voor de campagne. “Vandaar uit bouwden we verder”, duidt Managing Director, Sil Schoofs. We vertellen een herkenbaar verhaal voor iedereen.
Woodshapers is Woodculture. Een nieuwe manier van denken, een nieuwe manier van leven. Snel, efficient en betrouwbaar.
Brandcampagne Woodshapers by CFE & BPI Urban Shapers
Concept, scenario, video campaign, social ads door Kartouch.
Kartouch brengt storytelling in een sector waar emotionele verbindingen belangrijk zijn.
Onbekend is onbemind. Je kan je wel degelijk onderscheiden met storytelling.
Case →
Join the WoodCulture – CFE & Woodshapers
Case →
Danneels, De Wondel
Sil Schoofs
Owner
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
about us
Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.