fbpx

Storytelling en 3D animatie, een prima match

Een warme thuis met zorg, op een boogscheut van Gent.
Zo omschrijven we De Wondel, het woonzorgproject van projectontwikkelaar Danneels.
 
Het visualiseren van woonprojecten gaat verder dan louter ‘bakstenen’.
Als koper wil je niet alleen weten hoe het project eruit zal zien of hoe het gebouwd zal worden, maar ook hoe het voelt om nu net op die plek je toekomst uit te bouwen.
 
“Storytelling en vastgoed zijn altijd een prima match geweest”, duidt Managing Director, Sil Schoofs.
“De troeven van De Wondel gaven ons de mogelijkheid om verder te denken binnen ons vakgebied.
Duidend voor de oudere doelgroep, maar vooral luchtig & met een humoristisch kantje.”
 
Kartouch werkte samen met 3D partner, Animotions, die het project haarscherp visualiseerden. 
Animotions is een sterke speler en kent de vastgoedmarkt door en door.
“We kunnen de sector vandaag anders gaan voorzien met nog betere visualisatie, zo dus met 3D & storytelling. Een uitgekiende mix van beide sterktes”, aldus Sil Schoofs.
 
Een huis of appartement kopen of verkopen, is meer dan een rationele keuze. Het is een gevoel dat draait om vertrouwen. 
 
“Door deze brandstory vanuit een heel persoonlijke vertelling te brengen, zal de kijker zich snel kunnen identificeren met het personage en dus ook met het project. De campagne maken we volledig met korte social media video’s en ter ondersteuning van het marketingtraject”, zegt Jordy Weyers, Creative Director.
 
Kartouch heeft een mooi portfolio opgebouwd in de bouw -en vastgoed sector.
Met hun expertise brengen ze storytelling in een sector waar emotionele verbindingen belangrijk zijn.
Onbekend is onbemind. Je kan je wel degelijk onderscheiden met storytelling.

Case →
Danneels, De Wondel

Still Kets extra 5
Still Kets extra 1

Case →
Danneels, De Wondel

Still BPI 2K 9

Sil Schoofs

Owner 

 

Sil(@)kartouch.be

+32 486 36 58 96

 

 

 

1591283876635

Jordy Weyers

Creative director

 

Jordy(@)kartouch.be

+32 496 08 77 81

 

 

 

1591283876635

about us

kartouch_logo_wit

Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.