fbpx

Hoe laat je nu storytelling nu echt werken?

Hoe laat je nu storytelling nu echt werken?

Wondr

Met storytelling kan je mensen pas echt raken op emotioneel niveau.

Daarom is het voor merken & ondernemingen des te belangrijker om de kaart van storytelling te trekken. Ook al werkt een onderneming of merk voornamelijk B2B, ook in een zakelijke omgeving moet je mensen ergens proberen van te overtuigen.

Goede storytelling is een echt vakmanschap. Door je boodschap te verpakken in een verhaal creëer je identificatie bij je publiek. Feiten en cijfers zijn belangrijk, maar ze prikkelen geen emotie.

◼️ “Goede storytelling is vakmanschap. Cijfers zijn belangrijk, maar ze prikkelen geen emotie.”

Storytelling voor Biercentral. “Saving the Belgian legacy’

◼️ Storytelling creëert verbindingen

Deze krachtige tool op de juiste manier inzetten vereist de nodige expertise & craftsmanship.

Maar hoe laat je storytelling nu echt werken? Waarin onderscheid jij je van de rest? En wat zijn nu je echte waarden? 

◼️ Authenticiteit & geloofwaardigheid

 

Het komt er op neer om authenticiteit en geloofwaardigheid tot bij je doelgroep te krijgen.

 

“Samen met onze klant voelen we heel goed aan waar een merk naartoe moet”, aldus Sil Schoofs. “Door storytelling toe te passen op onze projecten geven we eigenheid en stijl aan het merk of die onderneming. Dat doen we enerzijds door te durven kijken naar grote voorbeelden en ons dagelijks creatief te laten prikkelen. We kleden het merk uit en bouwen het terug op om het merk te doen groeien. Of als het merk nog niet gelanceerd is, helpen we ze op de markt te zetten.”

 
Sil bts NXT-PRO

Samen werken aan je merkverhaal?

Samen werken aan je merkverhaal?

Sil Schoofs

Founder & Creative Director

 

Sil(@)kartouch.be

+32 486 36 58 96

 

 

 

1591283876635

Jordy Weyers

Creative director

 

Jordy(@)kartouch.be

+32 496 08 77 81

 

 

 

1591283876635

about us

kartouch_logo_wit

Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken met video.
Onze klanten maken het verschil met storytelling.