Hoe laat je nu storytelling nu echt werken?
Hoe laat je nu storytelling nu echt werken?
Met storytelling kan je mensen pas echt raken op emotioneel niveau.
Daarom is het voor merken & ondernemingen des te belangrijker om de kaart van storytelling te trekken. Ook al werkt een onderneming of merk voornamelijk B2B, ook in een zakelijke omgeving moet je mensen ergens proberen van te overtuigen.
Goede storytelling is een echt vakmanschap. Door je boodschap te verpakken in een verhaal creëer je identificatie bij je publiek. Feiten en cijfers zijn belangrijk, maar ze prikkelen geen emotie.
◼️ “Goede storytelling is vakmanschap. Cijfers zijn belangrijk, maar ze prikkelen geen emotie.”
Storytelling voor Biercentral. “Saving the Belgian legacy’
◼️ Storytelling creëert verbindingen
Deze krachtige tool op de juiste manier inzetten vereist de nodige expertise & craftsmanship.
Maar hoe laat je storytelling nu echt werken? Waarin onderscheid jij je van de rest? En wat zijn nu je echte waarden?
◼️ Authenticiteit & geloofwaardigheid
Het komt er op neer om authenticiteit en geloofwaardigheid tot bij je doelgroep te krijgen.
“Samen met onze klant voelen we heel goed aan waar een merk naartoe moet”, aldus Sil Schoofs. “Door storytelling toe te passen op onze projecten geven we eigenheid en stijl aan het merk of die onderneming. Dat doen we enerzijds door te durven kijken naar grote voorbeelden en ons dagelijks creatief te laten prikkelen. We kleden het merk uit en bouwen het terug op om het merk te doen groeien. Of als het merk nog niet gelanceerd is, helpen we ze op de markt te zetten.”
Samen werken aan je merkverhaal?
Samen werken aan je merkverhaal?
Sil Schoofs
Founder & Creative Director
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
about us
Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken met video.
Onze klanten maken het verschil met storytelling.