fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1

Kartouch op consultatie bij Dr CHOQ.

Een testlabo. Een dokter met een kantje. Zijn goedlachse assistente en uitzinnige smaakcombinaties.
Dat omvat zowat alles wat de campagne voor het nieuwe private label van chocoladeproducent Q-choclate uit Sint-Niklaas inhoudt.
Kartouch & Dr. CHOQ gingen voor een contentcampagne die je van je sokken blaast!

 

Van een beetje anders tot verbluffend. Zo kunnen we de nieuwe speler in het chocoladelandschap omschrijven. 
“Met de campagne willen we een nieuwe generatie chocoladeliefhebbers aanspreken. Ruim genomen houdt iedereen van een gek stuk chocolade, maar eruit springen als merk is toch een uitdaging in de voedingssector”. Aldus Managing Director, Sil Schoofs. “We gingen verder kijken dan het product alleen. We zouden ons overtreffen in merkbeleving en 100% de kaart spelen van storytelling. Zo was onze introverte dokter in een eclectische retropop cultuur een feit”.

Kartouch zette een strategische brand-awareness campagne op poten met een brandvideo, productvideo’s en animatie.

“De grootste uitdaging bestond eruit om een gezicht te geven aan Dr Choq. De campagne met een surrealistische twist vertaald een merkidenteit die zichzelf niet al te serieus neemt.” Aldus Creative Director Jordy Weyers. “Met een brandstory en social media campagne willen we de eerste aanzet geven om de belgische chocoladeharten te veroveren. 

De chocoladetabletten van Dr. CHOQ worden verdeeld door Colruyt  en zijn online te koop op drchoq.com

Case →
Dr. CHOQ

Still BPI 2K 9
Still BPI 2K 9

Case →
Serenity Valley voor BPI Real Estate

Still BPI 2K 9

Sil Schoofs

Managing director

 

sil(@)kartouch.be

+32 486 36 58 96

 

 

 

1591283876635

Jordy Weyers

Creative director

 

jordy(@)kartouch.be

+32 496 08 77 81

 

 

 

1591283876635

about us

kartouch_logo_wit

Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.