Kets bouwt samen met Kartouch
Het familiaal bouwbedrijf uit de kempen kwam aankloppen bij Kartouch om hun verhaal visueel in de markt te plaatsen. De 6 bouwgaranties van Kets Woningbouw werden vertaald in een brandstory met focus op de persoonlijke vertelling vanuit het perspectief van de ideale klant.
Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen”. “Iedereen weet hoe een huis gemetst wordt, maar het gaat verder dan dit. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger.” aldus Creative Director, Jordy Weyers.
““Hier vertellen we het verhaal vanuit de leefwereld van hun ideale klant. Op deze manier brengen we een heel persoonlijk verhaal waar toekomstige potentiële klanten zich meteen mee kunnen identificeren.”
Door de annulatie van verschillende woonbeurzen was Kets Woningbouw opzoek naar een alternatief om hun marketingbudget te investeren.
Case →
Kets Woningbouw
Case →
Kets
Sil Schoofs
Owner
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
about us
Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.