fbpx

Kets bouwt samen met Kartouch

Het familiaal bouwbedrijf uit de kempen kwam aankloppen bij Kartouch om hun verhaal visueel in de markt te plaatsen. De 6 bouwgaranties van Kets Woningbouw werden vertaald in een brandstory met focus op de persoonlijke vertelling vanuit het perspectief van de ideale klant.

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen”.  “Iedereen weet hoe een huis gemetst wordt, maar het gaat verder dan dit. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger.” aldus Creative Director, Jordy Weyers.

“Hier vertellen we het verhaal vanuit de leefwereld van hun ideale klant. Op deze manier brengen we een heel persoonlijk verhaal waar toekomstige potentiële klanten zich meteen mee kunnen identificeren.”

Door de annulatie van verschillende woonbeurzen was Kets Woningbouw opzoek naar een alternatief om hun marketingbudget te investeren.

 
“Bij de creatie van elk project gaan we altijd duurzaam denken. Een krachtige brandvideo streeft de klassieke bedrijfsfilm voorbij”.
“Zo maak je het verschil: omdat je anders en vernieuwend durft te denken, duidt Managing Director, Sil Schoofs.
 
Kartouch heeft een mooi portfolio opgebouwd in de bouw -en vastgoed sector.
Met hun expertise brengen ze storytelling in een sector waar een emotionele aanpak belangrijk is.
Onbekend is onbemind. Je kan je wel degelijk onderscheiden met storytelling.

Case →
Kets Woningbouw

Still Kets extra 5
Still Kets extra 1

Sil Schoofs

Owner 

 

Sil(@)kartouch.be

+32 486 36 58 96

 

 

 

1591283876635

Jordy Weyers

Creative director

 

Jordy(@)kartouch.be

+32 496 08 77 81

 

 

 

1591283876635

about us

kartouch_logo_wit

Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.