MOETEN ER NOG KROKETTEN ZIJN? 

Corporate image voor TNS

CORPORATE IMAGE VIDEO

Onze uitdaging? 
De missie van kroketten fabrikant TNS vertalen naar een verhaal met focus op de beleving van het product. Het uitgangspunt voor onze corporate image video: Éentje voor elk moment van de dag’

KLANT: TNS Kroket

 

KROKETTEN BELEVEN

Daphné Aers is zaakvoerster van TNS Kroket maar vooral een dame met een duidelijke visie. Dat bleek ook uit ons eerste inspiratiemoment samen. TNS gaf ons de opdracht om een film te realiseren die niet mainstream, niet alledaags is: ze nam de woorden van een ‘banale bedrijfsfilm’ in de mond.

We bedachten hiermee het verhaal om te focussen op de beleving van kroketten en de visie van TNS  op een inspirerende manier te communiceren. Hoe kan men van jouw product gaan houden als ze het niet beleefd hebben? Het draait om één ding: Storytelling.

xx-1-29-1024×683
ka-1-1024×683
xx-1-12-1024×683

SMAAKVOLLE DETAILS

Een nauwe samenwerking van onze technische mensen, setdresser en klant is hierin cruciaal. Eens het product mooi oogt, vertelt het verhaal zichzelf, niet ?
Cinematografie en voeding: het is altijd al een match geweest! Onze expertise in deze niche hebben we door de jaren opgebouwd. Onze verhaalvertelling gaat hand in hand met een zorgvuldige beeldvoering: Telkens weer smaakvol en met respect voor het product.

SMAAKVOLLE DETAILS

Onze social media video al gezien?

JOUW MISSIE VERTALEN MET VIDEO?

MEER INSPIRATIE

  • The One
    Corporate image voor The One
  • A gold story
    Corporate Image voor Tony Goetz
  • Dat is bouwen voor het leven
    Corporate Image voor Superhuis
  • A special gift
    Social media video voor The One
CONTACT