fbpx

EXPERIENCE NIGHT ADIDAS

Aftermovie voor Runners Lab

BRANDED EVENTSTORY CAMPAIGN

Onze uitdaging? Adidas promoten en ondertussen meer merkbekendheid of awareness creëren!

We brachten 25 influencers en bloggers samen om in de aanloop van de 10 Miles van Antwerpen de beleving van het merk over te brengen.
Het resultaat was een 4-ledige videoreeks voor Anita Since 1886 met partnerships van Adidas en Superdry.

De reeks liep in de aanloop van de 10 Miles op diverse social media platformen en moesten uiteindelijk zorgen om meer conversie te genereren.

KLANT: RUNNERS’ LAB X ADIDAS

 

Runnerslab2-1024×1024
Runnerslab-1-1024×1024

Samen je eventstory uitwerken?

MEER INSPIRATIE

  • Eventvideo voor CCBT
  • Eventstory voor Prepare2Go
  • Eventvideo vort Marshalls
  • Branded reeks voor Anita Sportwear
  • Event video voor Zehnder Belgium
  • Event video voor Tournée minérale
  • Eventvideo voor Bam