fbpx
Logo_Superhuis

zorgeloos bouwen

Superhuis

 

 

De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’. Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw inbreng, maakt ons team een uitzonderlijk verhaal dat jouw doelgroep van de eerste tot de laatste seconde weet mee te slepen.

zorgeloos bouwen

Superhuis

De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’. Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw inbreng, maakt ons team een uitzonderlijk verhaal dat jouw doelgroep van de eerste tot de laatste seconde weet mee te slepen.

Client
Superhuis

DOP
Bert Degraeve

Regisseur
Sil Schoofs

Producer
Rani Farkas

1AC
Pieter Claessens

Client
Superhuis

DOP
Bert Degraeve

wonen

wordt beleven

Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek.  We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.

 

De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.

wonen

wordt beleven

Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek.  We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.

De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.

Still Kets 10

wonen

wordt beleven

Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek.  We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.

De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.

Still Kets 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

more stories

more stories

more stories

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

4 + 15 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

10 + 8 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

7 + 3 =