'THOSE WHO TELL STORIES RULE THE WORLD'

'Kroketten beleven'

Daphné Aers is zaakvoerster van Tns Kroket maar vooral een dame met een duidelijke visie. Dat bleek ook uit ons eerste inspiratiemoment samen. TNS gaf ons de opdracht om een film te realiseren die niet mainstream, niet alledaags is: ze nam de woorden van een ‘banale bedrijfsfilm’ in de mond.

We bedachten hiermee het verhaal om te focussen op de beleving van kroketten en de visie van TNS  op een inspirerende manier te communiceren. Hoe kan men van jouw product gaan houden als ze het niet beleefd hebben ? Het draait om één ding: Storytelling.

 

'Smaakvolle details'

Cinematografie en voeding: het is altijd al een match geweest! Onze expertise in deze niche hebben we door de jaren opgebouwd. Onze verhaalvertelling gaat hand in hand met een zorgvuldige beeldvoering: Telkens weer smaakvol en met respect voor het product.

Een nauwe samenwerking van onze technische mensen, setdresser en klant is hierin cruciaal. Eens het product mooi oogt, vertelt het verhaal zichzelf, niet ?

They don't love you,
if they don't know you.

Benieuwd naar onze andere gerealiseerde imago -en moodfilms?

  • Share:

Meer Werk

Get In Touch!