VIDEO IS GOLD, THEY SAID.

'Gouden tijden'

Tony Goetz gaf ons de opdracht om een video te realiseren die hun waarden en normen vertaalt. Hun cliënteel verwacht ten allen tijde transparantie en vertrouwen: voor ons 2 sterke peilers waar we  mee aan de slag gingen.

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we het productieproces naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Video kan en zal in alle opzichten je imago versterken. Laat ons stellen: het zijn gouden tijden voor video.

Bij een project zoals Tony Goetz starten we steeds met een videoscript. Dit is belangrijk om de verhaalstructuur te bekomen. Anderzijds heeft de klant een goed beeld van onze visie en leggen we de verwachtingen op dezelfde lijn.

'Samen met u'

Met deze aanpak kunnen we de opname vlot laten verlopen en de focus leggen op de beeldvoering. Ook tijdens de opname en het verdere verloop wordt de klant steeds nauw betrokken. Onze verhalen creëren we niet alleen, dat doen we samen met onze klanten.

They don't love you,
if they don't know you.

Benieuwd naar onze andere gerealiseerde imago -en moodfilms?

  • Share:

Meer Werk

Get In Touch!