fbpx

Storytelling met 3D. 

De marketingtool voor de projectontwikkelaar.

Bij nieuwbouwprojecten, waar de eerste muur nog gemetst moet worden en op papier wordt verkocht,
is het een extra uitdaging om de koper te kunnen overtuigen.

Een troef die heel krachtig werkt is storytelling gecombineerd met 3D animatie. hiermee geef je meteen een concreet beeld van je project, een houvast voor de koper. En dat werkt. 

Hoe kan je jouw visie overbrengen?

Visualisatie is doorslaggevend.
Je moet je potentiële koper een zo goed mogelijk beeld van het project kunnen geven.
De 3D beelden zorgen voor de juiste indruk van het project maar het is uiterst belangrijk om deze beelden te versterken met storytelling.

Storytelling met 3D. 

De marketingtool voor de projectontwikkelaar.

Bij nieuwbouwprojecten, waar de eerste muur nog gemetst moet worden en op papier wordt verkocht,
is het een extra uitdaging om de koper te kunnen overtuigen.

Een troef die heel krachtig werkt is storytelling gecombineerd met 3D animatie. hiermee geef je meteen een concreet beeld van je project, een houvast voor de koper. En dat werkt. 

Hoe kan je jouw visie overbrengen?

Visualisatie is doorslaggevend.
Je moet je potentiële koper een zo goed mogelijk beeld van het project kunnen geven.
De 3D beelden zorgen voor de juiste indruk van het project maar het is uiterst belangrijk om deze beelden te versterken met storytelling.

Storytelling

met 3D. 

De marketingtool voor de projectontwikkelaar.

Bij nieuwbouwprojecten, waar de eerste muur nog gemetst moet worden en op papier wordt verkocht,
is het een extra uitdaging om de koper te kunnen overtuigen.

Een troef die heel krachtig werkt is storytelling gecombineerd met 3D animatie. hiermee geef je meteen een concreet beeld van je project, een houvast voor de koper. En dat werkt. 

Hoe kan je jouw visie overbrengen?

Visualisatie is doorslaggevend.
Je moet je potentiële koper een zo goed mogelijk beeld van het project kunnen geven.
De 3D beelden zorgen voor de juiste indruk van het project maar het is uiterst belangrijk om deze beelden te versterken met storytelling.

The One Blankenberge

Project brand video

Voor dit exclusieve woonproject opteerden we samen met de klant  voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie.

The One Blankenberge

Project brand video

Voor dit exclusieve woonproject opteerden we samen met de klant  voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie.

The One Blankenberge

Project brand video

Voor dit exclusieve woonproject opteerden we samen met de klant  voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie.

Het creëren van het juiste gevoel.

 

Als koper wil je niet alleen weten hoe het project eruit zal zien,
hoe het dak geïsoleerd is of op welke manier er verwarmd wordt,
maar ook hoe het voelt om nu net op die plek je toekomst uit te bouwen.

 

 

Het creëren van het juiste gevoel.

 

Als koper wil je niet alleen weten hoe het project eruit zal zien,
hoe het dak geïsoleerd is of op welke manier er verwarmd wordt,
maar ook hoe het voelt om nu net op die plek je toekomst uit te bouwen.

 

 

Het creëren van het juiste gevoel.

Als koper wil je niet alleen weten hoe het project eruit zal zien,
hoe het dak geïsoleerd is of op welke manier er verwarmd wordt,
maar ook hoe het voelt om nu net op die plek je toekomst uit te bouwen.

Deze dromen breng je in een brandstory tot leven.
Je zet voor het eerst de visie neer die jullie voor ogen hebben. Hiermee concretiseer je niet alleen het project voor jezelf en je werknemers,
maar zal je het ook beter kunnen verkopen.

Want ergens willen wonen is een gevoel, een emotie die we omzetten in een beeldend verhaal.

Hoe begin je eraan?

Door in te spelen op de wensen en verlangens van je doelgroep, vertaald in de muziek, voice-over en visuele metaforen, kan je pas écht een verhaal vertellen, kan je de kijker doen wegdromen.  Samen maken we graag de brug tussen jouw project en je potentiële kopers.

Deze dromen breng je in een brandstory tot leven.
Je zet voor het eerst de visie neer die jullie voor ogen hebben. Hiermee concretiseer je niet alleen het project voor jezelf en je werknemers,
maar zal je het ook beter kunnen verkopen.

Want ergens willen wonen is een gevoel, een emotie die we omzetten in een beeldend verhaal.

Hoe begin je eraan?

Door in te spelen op de wensen en verlangens van je doelgroep, vertaald in de muziek, voice-over en visuele metaforen, kan je pas écht een verhaal vertellen, kan je de kijker doen wegdromen.  Samen maken we graag de brug tussen jouw project en je potentiële kopers.

Deze dromen breng je in een brandstory tot leven.
Je zet voor het eerst de visie neer die jullie voor ogen hebben. Hiermee concretiseer je niet alleen het project voor jezelf en je werknemers,
maar zal je het ook beter kunnen verkopen.

Want ergens willen wonen is een gevoel, een emotie die we omzetten in een beeldend verhaal.

Hoe begin je eraan?

Door in te spelen op de wensen en verlangens van je doelgroep, vertaald in de muziek, voice-over en visuele metaforen, kan je pas écht een verhaal vertellen, kan je de kijker doen wegdromen.  Samen maken we graag de brug tussen jouw project en je potentiële kopers.

video voor vastgoed

voor immo, bouw, projectontwikkeling & short-term rental

Ken jij jouw merkverhaal ?
Waarom investeren in jouw verhaal ?
Wat is de waarde van mijn investering ?
iPad Pro X 12.9

video voor vastgoed

voor immo, bouw, projectontwikkeling & short-term rental

Ken jij jouw merkverhaal ?
Waarom investeren in jouw verhaal ?
Wat is de waarde van mijn investering ?
iPad Pro X 12.9

video voor vastgoed

voor immo, bouw, projectontwikkeling & short-term rental

Ken jij jouw merkverhaal ?
Waarom investeren in jouw verhaal ?
Wat is de waarde van mijn investering ?

iPad Pro X 12.9

about us

kartouch_logo_wit

Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.