fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1

Waarom
storytelling
in vastgoed
werkt.

Een huis kopen of verkopen, is méér dan een rationele keuze.
Het is een gevoel dat draait om vertrouwen.

Een verhaal. Een boodschap met emotie.
Storytelling doet iets met ons, het maakt iets tastbaar, het verruimt onze blik. 

En dat is nu net waar wij zo sterk in zijn, waar we steevast in geloven.
Omdat we weten dat het werkt.

Waarom
storytelling
in vastgoed
werkt.

Een huis kopen of verkopen, is méér dan een rationele keuze.
Het is een gevoel dat draait om vertrouwen.

Een verhaal. Een boodschap met emotie.
Storytelling doet iets met ons, het maakt iets tastbaar, het verruimt onze blik. 

En dat is nu net waar wij zo sterk in zijn, waar we steevast in geloven.
Omdat we weten dat het werkt.

Danneels

Project brand video De Wondel

Een warme thuis met zorg, op een boogscheut van Gent. Een woonzorgproject met groen en open karakter, met zorg en comfortdiensten bij de hand.

de wondel – petanque

Danneels

Project brand video De Wondel

Een warme thuis met zorg, op een boogscheut van Gent. Een woonzorgproject met groen en open karakter, met zorg en comfortdiensten bij de hand.

Zabra Real Estate

Ad Campaign L’uni

L’Uni, een studentenhuis met focus op de behoeften van studenten. Met deze campagne voor Zabra Real Estate ligt de focus vooral op de interesses en activiteiten die onze personas na school beoefenen. Een brandstory gedreven vanuit een vertelling van het ideale droomkot van onze 3 hoofdpersonages. 

de wondel – petanque

Zabra Real Estate

Ad Campaign L’Uni

L’Uni, een studentenhuis met focus op de behoeften van studenten. Een brandstory gedreven vanuit een vertelling van het ideale droomkot van onze 3 hoofdpersonages. 

Volus

Project video The One
Met Tricks For Bricks

Een prachtig woonproject op een bijzondere locatie. Een gevoelsmatige aanpak waar we 3D animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie.

HEADER the one sharp

Volus

Project video The One met Tricks For Bricks

Een prachtig woonproject op een bijzondere locatie. Een gevoelsmatige aanpak waar we 3D animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie.

BPI Real Estate

Project brand video Serenity Valley

Wonen en werken in het groen & op een boogscheut van Brussel-centrum.

Still BPI 10

BPI Real Estate

Project brand video Serenity Valley

Wonen en werken in het groen. En dat op een boogscheut van Brussel-centrum.

Wood Shapers
by CFE

Brandstory ‘Join the Woodculture’

Werken met hout. Een nieuwe manier van denken, van bouwen, van leven. Een duurzaam alternatief waarbij we bouwen aan een duurzamere planeet.

Woodshapers – still 06

Wood Shapers

Brandstory ‘Join the Woodculture’

Werken met hout. Een nieuwe manier van denken, van bouwen, van leven. Een duurzaam alternatief waarbij we bouwen aan een duurzamere planeet.

Extensa Group

Release video Tour&Taxis, Parklane II

Visualisatie voor de tweede fase van de nieuwe residentie op Tour&Taxis. Het startschot van de campagne werd gegeven met deze teaser voor Realty Belgium.

Extensa thumb

Extensa Group

Release video Tour&Taxis, Parklane II

Visualisatie voor de tweede fase van de nieuwe residentie op Tour&Taxis. Het startschot van de campagne werd gegeven met deze teaser voor Realty Belgium.

Kets Woningbouw

Brandstory

De 6 bouwgaranties van Kets Woningbouw vertaald in een brandstory. Een imagocampagne met als doel zich opnieuw profileren als sterke speler in de bouwsector.

Still Kets 4

Kets Woningbouw

Brandstory

De 6 bouwgaranties van Kets Woningbouw vertaald in een brandstory. Een imagocampagne met als doel zich opnieuw profileren als sterke speler in de bouwsector.

ImmoBis

Brandstory ‘Thuis aan de kust’

Het merkverhaal van ImmoBis in een pakkende brandstory. Het thema van de campagne hangen we op aan ‘Thuis aan de kust’. Samen bouwen we hun verhaal verder uit in een identificeerbare employer brandstory.

Still Immobis 3

ImmoBis

Brandstory ‘Thuis aan de kust’

Het merkverhaal van ImmoBis in een pakkende brandstory. Het thema van de campagne hangen we op aan ‘Thuis aan de kust’. Samen bouwen we hun verhaal verder uit in een identificeerbare employer brandstory.

storytelling voor
projectontwikkeling.

Bij nieuwbouwprojecten, waar de eerste muur nog gemetst moet worden
of de vloer nog niet gelegd is, is het een extra uitdaging om de koper te kunnen overtuigen.
Hoe kan je hem jouw visie overbrengen? 

storytelling voor
projectontwikkeling.

Bij nieuwbouwprojecten, waar de eerste muur nog gemetst moet worden
of de vloer nog niet gelegd is, is het een extra uitdaging om de koper te kunnen overtuigen.
Hoe kan je hem jouw visie overbrengen? 

op zoek naar waarom.

De ‘why’ staat voorop. Dat wordt maar al te vaak vergeten in de wereld van onroerend goed.
Enkel de ‘what’ vertalen, zogenaamd het pand zelf, is misschien wel een gemiste kans.

Streven voorbij de feitelijke beschrijving van vastgoed, richting het uitspelen van de woondroom van potentiële kopers, dat is waar het om draait.

 

doubt?

Lijn

Een verhaal brengen is het communiceren van een gevoel, een identiteit, en gaat hand in hand met een stukje loslaten. Verneem je graag hoe we dit voor jou kunnen vertalen?

Lijn
Lijn
Lijn

Een verhaal brengen is het communiceren van een gevoel, een identiteit, en gaat hand in hand met een stukje loslaten. Verneem je graag hoe we dit voor jou kunnen vertalen?

Lijn

about us

kartouch_logo_wit

Met een brandstory koppelen we een stukje informatie aan een grote brok emotie, en dat is loslaten. Zo geven we jouw bedrijf een persoonlijke stem, een vertrouwd gezicht, waardoor er een band ontstaat tussen jouw merk en je klant. Het bouwen van een verhaal met impact.

DSCF6866_web

a storytelling agency

Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken door slim in te zetten op storydriven content. Je online impact vergroten en merkbeleving versterken?
Onze klanten maken het verschil met storytelling.

Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken door slim in te zetten op storydriven content. Je online impact vergroten en merkbeleving versterken?
Onze klanten maken het verschil met storytelling.

DSC02920 web