fbpx

Storytelling voor Brussels woonproject.

 

BPI Real Estate 

Storytelling voor Brussels woonproject 
BPI Real Estate

CHALLENGE

BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken om de verkoop van het woonproject te stimuleren.

CHALLENGE

BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken om de verkoop van het woonproject te stimuleren.

Biercentral voor Stills.00_00_56_23.Still034 kopie
Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

STRATEGY

Voor hen, voor jullie.
Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.

STRATEGY

Voor hen, voor jullie, Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.

CREATION

Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.

CREATION

Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.

LUNI_STILL_34 kopie

live.

enjoy.

Thumb BPI

 

invest.

LUNI_STILL_34 kopie

live. enjoy. invest.

Thumb BPI