Storytelling voor Brussels woonproject.
BPI Real Estate
Storytelling voor Brussels woonproject
BPI Real Estate
CHALLENGE
BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken om de verkoop van het woonproject te stimuleren.
CHALLENGE
BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken om de verkoop van het woonproject te stimuleren.


STRATEGY
Voor hen, voor jullie.
Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.
STRATEGY
Voor hen, voor jullie, Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.
CREATION
Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.
CREATION
Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.

live.
enjoy.

invest.

live. enjoy. invest.
