fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1

Brandcampagne voor BPI Real Estate

Brandcampagne voor BPI Real Estate

CHALLENGE

BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken online om zo de verkoop te stimuleren.

CHALLENGE

BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken online om zo de verkoop te stimuleren.

STRATEGY

Voor hen, voor jullie. Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.

STRATEGY

Voor hen, voor jullie, Serenity Valley is voor iedereen. De videocampagne richt zich op de brede doelgroep van het bouwproject. De personages vertalen de troeven van het project.

Biercentral voor Stills.00_00_56_23.Still034 kopie
Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

CREATION

Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.

CREATION

Wonen dichtbij de stad, op zoek naar zuurstof en herleven midden in het groen. Dat is thuiskomen. Onze personages en de stad zorgen voor een emotionele verbinding tussen het woonproject en de potentiële kopers.

Logo Luni – White@2x

live. enjoy. invest

 

LUNI_STILL_34 kopie

next project

next project

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

14 + 2 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

8 + 6 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

14 + 12 =