fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1
BPIlogo

live. enjoy. invest.

Serenity Valley

 

 

Een woning kopen of verkopen, is méér dan een rationele keuze. Het is een gevoel dat draait om vertrouwen.
“Met onze branded campagne werken we video’s uit op maat van het publiek, specifiek voor de doelgroepen van Serenity Valley.
Met deze geoptimaliseerde content gaan we op zoek naar een connectie bij de doelgroep.
Een prikkel waarbij ze zich kunnen identificeren.

live. enjoy. invest.

Serenity Valley

Een woning kopen of verkopen, is méér dan een rationele keuze. Het is een gevoel dat draait om vertrouwen. “Met onze branded campagne werken we video’s uit op maat van het publiek, specifiek voor de doelgroepen van Serenity Valley. Met deze geoptimaliseerde content gaan we op zoek naar een connectie bij de doelgroep. Een prikkel waarbij ze zich kunnen identificeren.

Client
BPI Real Estate

DOP
Bert Degraeve

Regisseur
Jordy Weyers

Producer
Jelle Casier

Executive Producer
Sil Schoofs

Production
Rani Farkas

Client
BPI Real Estate

DOP
Bert Degraeve

brede

doelgroep

De uitdaging bestond erin om met de campagne een brede doelgroep aan te spreken. 

De personages vormen een identificatie voor de desbetreffende doelgroep. Hierdoor kunnen we de campagne duurzaam aanpakken om met de advertisement campagne gericht te targetten. Zo kan de kijker zicht sneller identificeren.
De visualisatie van woonprojecten met storytelling zit in de lift. 
Zo kan je ook met een doordachte aanpak emotionele verbindingen maken tussen mensen en het woonproject. Streven voorbij de feitelijke beschrijving van vastgoed, richting het uitspelen van de woondroom van potentiële kopers, dat is waar het om draait.

brede

doelgroep

De uitdaging bestond erin om met de campagne een brede doelgroep aan te spreken. De personages vormen een identificatie voor de desbetreffende doelgroep. Hierdoor kunnen we de campagne duurzaam aanpakken om met de advertisement campagne gericht te targetten. Zo kan de kijker zicht sneller identificeren.

Still Kets 10

brede

doelgroep

De uitdaging bestond erin om met de campagne een brede doelgroep aan te spreken. De personages vormen een identificatie voor de desbetreffende doelgroep. Hierdoor kunnen we de campagne duurzaam aanpakken om met de advertisement campagne gericht te targetten. Zo kan de kijker zicht sneller identificeren.

Still Kets 10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

more stories

more stories

more stories

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

13 + 13 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

1 + 6 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

7 + 3 =