THRIVE
bouwt aan identiteit met ambassadeurs
THRIVE
bouwt aan identiteit met ambassadeurs
CHALLENGE | EXPAND AUDIENCE
Thrive verbreedt zijn doelgroep in Nederland naar de hockeysport. Hiervoor is er nood aan extra content die deze populaire sport aantrekkelijk in beeld brengt en Thrive verbind met het publiek uit deze sport.
CHALLENGE | EXPAND AUDIENCE
Thrive verbreedt zijn doelgroep in Nederland naar de hockeysport. Hiervoor is er nood aan extra content die deze populaire sport aantrekkelijk in beeld brengt en Thrive verbind met het publiek uit deze sport.
![Thrive Wondr_bts](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive-scaled.jpg)
“Het belangrijkste is dat het merk top of mind is. Daarvoor moeten we ervoor zorgen dat we het juiste merkimago gaan creëren.“
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
STRATEGY | WORK WITH AMBASSADORS
Een branded testimonial brengt 2 hockey topsporters als echte Thrive ambassadeurs naar buiten.
Hun ambassadeurschap versterkt de positionering van Thrive binnen de Nederlandse hockeywereld.
STRATEGY | WORK WITH AMBASSADORS
Een branded testimonial brengt 2 hockey topsporters als echte Thrive ambassadeurs naar buiten. Hun ambassadeurschap versterkt de positionering van Thrive binnen de Nederlandse hockeywereld.
![Thrive_STILL33 kopie Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_STILL33-kopie-scaled.jpg)
![Thrive_STILL42 kopie Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_21.Still011](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_STILL42-kopie-scaled.jpg)
CREATION | BRANDED TESTIMONIAL
Met de branded testimonial tonen we de passie, drive en Thrive van beide sporters.
Via short portraits en short formats spelen we in op de functionaliteiten van het product.
CREATION | BRANDED TESTIMONIAL
Met de branded testimonial tonen we de passie, drive en Thrive van beide sporters. Via short portraits en short formats spelen we in op de functionaliteiten van het product.
![Thrive_Short_Hockey_V3_JIP_16x9 .00_00_12_17.Still002 Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_Short_Hockey_V3_JIP_16x9-.00_00_12_17.Still002.jpg)
“Merkambassadeurs als slimme marketing tool: video’s helpen onze doelgroep te bereiken”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
![Thrive Thrive_STILL4 kopie](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/IMG_5853-scaled.jpg)
![Thrive_DSC05313 kopie Thrive_STILL24](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_DSC05313-kopie-1-scaled.jpg)
THRIVE CASE: THE FACTS?
Thrive kan aan de slag met een uitgebreid content pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Hun performance marketing wordt versterkt met converterende video’s en tevens is met de campage een sterk en duurzaam merkverhaal neergezet.
BRAND AWARENESS BOOST
BRAND ADVOCACY
POSITIVE IMPACT ON SOCIAL MEDIA
![Thrive_DSC05339 kopie DSC05224](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_DSC05339-kopie-scaled.jpg)
![Thrive_DSC05309 kopie DSC05255](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_DSC05309-kopie-scaled.jpg)
![Thrive_STILL32 kopie Wondr_bts_01](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2022/12/Thrive_STILL32-kopie-scaled.jpg)
Net zoals Thrive van je product een merk maken?
next project
next project
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be