fbpx

THRIVE

bouwt aan identiteit met ambassadeurs 

THRIVE

bouwt aan identiteit met ambassadeurs 

CHALLENGE | EXPAND AUDIENCE

Thrive verbreedt zijn doelgroep in Nederland naar de hockeysport. Hiervoor is er nood aan extra content die deze populaire sport aantrekkelijk in beeld brengt en Thrive verbind met het publiek uit deze sport.

CHALLENGE | EXPAND AUDIENCE

Thrive verbreedt zijn doelgroep in Nederland naar de hockeysport. Hiervoor is er nood aan extra content die deze populaire sport aantrekkelijk in beeld brengt en Thrive verbind met het publiek uit deze sport.

Wondr_bts

Het belangrijkste is dat het merk top of mind is. Daarvoor moeten we ervoor zorgen dat we het juiste merkimago gaan creëren.

Laurens D’Hoore – Founder Thrive

STRATEGY | WORK WITH AMBASSADORS

Een branded testimonial brengt 2 hockey topsporters als echte Thrive ambassadeurs naar buiten.

Hun ambassadeurschap versterkt de positionering van Thrive binnen de Nederlandse hockeywereld.

STRATEGY | WORK WITH AMBASSADORS

 Een branded testimonial brengt 2 hockey topsporters als echte Thrive ambassadeurs naar buiten. Hun ambassadeurschap versterkt de positionering van Thrive binnen de Nederlandse hockeywereld.

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010
Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_21.Still011

CREATION | BRANDED TESTIMONIAL

Met de branded testimonial tonen we de passie, drive en Thrive van beide sporters.

Via short portraits en short formats spelen we in op de functionaliteiten van het product.

CREATION | BRANDED TESTIMONIAL

Met de branded testimonial tonen we de passie, drive en Thrive van beide sporters. Via short portraits en short formats spelen we in op de functionaliteiten van het product.

Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

“Merkambassadeurs als slimme marketing tool: video’s helpen onze doelgroep te bereiken”

Laurens D’Hoore – Founder Thrive

Thrive_STILL4 kopie
Thrive_STILL24

THRIVE CASE: THE FACTS?

Thrive kan aan de slag met een uitgebreid content pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Hun performance marketing wordt versterkt met converterende video’s en tevens is met de campage een sterk en duurzaam merkverhaal neergezet. 

 

BRAND AWARENESS BOOST

BRAND ADVOCACY

POSITIVE IMPACT ON SOCIAL MEDIA

DSC05224
DSC05255
Wondr_bts_01

Net zoals Thrive van je product een merk maken?

next project

next project

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

5 + 1 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

15 + 1 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

6 + 2 =