Brandvideo versterkt duurzame merkidentiteit voor Woodshapers
Brandvideo versterkt duurzame merkidentiteit voor Woodshapers
CHALLENGE
Woodshapers is pioneer in houtskeletbouw. Om de vooroordelen rond deze bouwmethode te weerleggen willen ze hun visie vertalen met storytelling.
CHALLENGE
Woodshapers is pioneer in houtskeletbouw. Om de vooroordelen rond deze bouwmethode te weerleggen willen ze hun visie vertalen met storytelling.
STRATEGY
Een campagne die de positieve zijden van houtskeletbouw belicht en oproept tot mentaliteitswijziging.
STRATEGY
Een campagne die de positieve zijden van houtskeletbouw belicht en oproept tot mentaliteitswijziging.
“De brandvideo vertaald onze missie en zet bovendien aan tot een duurzame toekomst“
“De brandvideo vertaald onze missie en zet bovendien aan tot een duurzame toekomst“
CREATION
Met het manifesto roepen we mensen op om deel uit te maken van een duurzame toekomst. Een campagne die Woodshapers naar voor schuift als boegbeeld van deze Woodculture.
CREATION
Met “Join the Woodculture” als manifesto roepen we mensen op om deel uit te maken van een duurzame toekomst. Een campagne die Woodshapers naar voor schuift als boegbeeld van deze Woodculture.
next project
next project
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be