fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1

hier thuiskomen. dat voelt goed.
Kets Woningbouw

Kets woningbouw zag hun 6 bouwgaranties vertaald in een brandstory. Met de imagocampagne nestelen ze zich opnieuw als sterke speler in de bouwsector. Een duurzame vertaling van hun visie uit het oogpunt van de klant was het uitgangspunt voor deze pure verhaalvertelling.

hier thuiskomen.
dat voelt goed.
Kets Woningbouw

Kets woningbouw zag hun 6 bouwgaranties vertaald in een brandstory. Met de imagocampagne nestelen ze zich opnieuw als sterke speler in de bouwsector. Een duurzame vertaling van hun visie uit het oogpunt van de klant was het uitgangspunt voor deze pure verhaalvertelling.

Client
Kets Woningbouw

Regisseur
Jordy Weyers

DOP
Tiele Mulier

Gaffer
Jelle Casier

Producer
Rani Farkas

eigentijds & duurzaam

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen”. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger. Met merkbeleving zet je in op duurzaamheid.

eigentijds & duurzaam

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen”. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger.
Met merkbeleving zet je in op duurzaamheid.

 

next project

 

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

15 + 10 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

9 + 7 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

2 + 15 =