fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1
kets

hier thuiskomen. dat voelt goed.

Kets Woningbouw

Kets woningbouw zag hun 6 bouwgaranties vertaald in een brandstory.
Met de imagocampagne nestelen ze zich opnieuw als sterke speler in de bouwsector.
Een duurzame vertaling van hun visie uit het oogpunt van de klant was het uitgangspunt voor deze pure verhaalvertelling.

hier thuiskomen. dat voelt goed.

Kets Woningbouw

Kets woningbouw zag hun 6 bouwgaranties vertaald in een brandstory. Met de imagocampagne nestelen ze zich opnieuw als sterke speler in de bouwsector. Een duurzame vertaling van hun visie uit het oogpunt van de klant was het uitgangspunt voor deze pure verhaalvertelling.

hier thuiskomen. dat voelt goed.

Kets Woningbouw

Kets woningbouw zag hun 6 bouwgaranties vertaald in een brandstory. Met de imagocampagne nestelen ze zich opnieuw als sterke speler in de bouwsector. Een duurzame vertaling van hun visie uit het oogpunt van de klant was het uitgangspunt voor deze pure verhaalvertelling.

Client
Kets Woningbouw

DOP
Tiele Mulier

Regisseur
Jordy Weyers

Gaffer
Jelle Casier

Producer
Rani Farkas

Client
Kets Woningbouw

DOP
Tiele Mulier

eigentijds &

duurzaam

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger.

Met merkbeleving zet je in op duurzaamheid.

Om een duurzaam verhaal neer te zetten moet je duurzaam denken.
Een krachtige brandvideo streeft de klassieke bedrijfsfilm voorbij.
Zo maak je het verschil: omdat je anders en vernieuwend durft te denken. 

eigentijds &

duurzaam

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger. Met merkbeleving zet je in op duurzaamheid.

Still Kets 4

eigentijds &

duurzaam

Bij het creëren van een brandstory wordt vaak nog gedacht vanuit de activiteiten van de onderneming, in dit geval “bouwen. Beelden die dichter staan bij de beleving zijn echter veel krachtiger. Met merkbeleving zet je in op duurzaamheid.

Still Kets 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

more stories

more stories

more stories

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

15 + 12 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

2 + 4 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

8 + 1 =