STEYLAERTS BADKAMERS
versterkt zijn imago met een herkenbare
tv campagne
STEYLAERTS BADKAMERS
versterkt zijn imago met een herkenbare tv campagne
CHALLENGE | COVERING TV, ONLINE & OFFLINE
Steylaerts zet in op imago en de versterking ervan met een herkenbare campagne voor televisie én online. En een fotocampagne voor offline. Een brede campagne waarmee Steylaerts zijn doelgroep op verschillende kanalen bereikt.
CHALLENGE | COVERING TV, ONLINE & OFFLINE
Steylaerts zet in op imago en de versterking ervan met een herkenbare campagne voor televisie én online. En een fotocampagne voor offline. Een brede campagne waarmee Steylaerts zijn doelgroep op verschillende kanalen bereikt.
“Het belangrijkste is dat we als merk top of mind blijven. Daarvoor moeten we ervoor zorgen dat we in alle communicatie het juiste merkimago gaan creëren.“
Steylaerts
STRATEGY | RECOGNIZABLE
Een campagnereeks met een concept in een bepaalde formule om zo een herkenbare campagne te creëren. De 3 brand video’s tonen de personages in innerlijke monoloog voor de spiegel. Een campagne waarbij online en offline volledig gedekt wordt.
STRATEGY | RECOGNIZABLE
Een campagnereeks met een concept in een bepaalde formule om zo een herkenbare campagne te creëren. De 3 brand video’s tonen de personages in innerlijke monoloog voor de spiegel. Een campagne waarbij online en offline volledig gedekt wordt.
het leven begint in een steylaerts badkamer
CREATION | CONTENT PAKKET
Met de brand videocampagnes leggen we de nadruk op een sferische beeldvoering, identificatie en de showrooms.
Met de short formats en de fotoreeks zorgen we voor een content pakket waarmee ze de hele marketingfunnel dekken.
CREATION | CONTENT PAKKET
Met de brand videocampagnes leggen we de nadruk op een sferische beeldvoering, identificatie en de showrooms. Met de short formats en de fotoreeks zorgen we voor een content pakket waarmee ze de hele marketingfunnel dekken.
“Een uitgekiende content- en mediamix die de volledige marketingfunnel dekt: met een tv campagne als kerst op de taart”
STEYLAERTS CASE: THE FACTS?
Steylaerts kan aan de slag met een uitgebreid pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Een tv campagne wordt versterkt met online en offline content.
TV CAMPAGNE
ONLINE & OFFLINE CONTENT
BRAND AWARENESS BOOST
Een project in samenwerking met Atelier Dada
Net zoals Steylaerts een campagne lanceren?
next project
next project
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be