fbpx
Logo-Steylaerts_RGB kopie

STEYLAERTS BADKAMERS

versterkt zijn imago met een herkenbare

tv campagne  

STEYLAERTS BADKAMERS

versterkt zijn imago met een herkenbare tv campagne

CHALLENGE | COVERING TV, ONLINE & OFFLINE

Steylaerts zet in op imago en de versterking ervan met een herkenbare campagne voor televisie én online. En een fotocampagne voor offline. Een brede campagne waarmee Steylaerts zijn doelgroep op verschillende kanalen bereikt.

CHALLENGE | COVERING TV, ONLINE & OFFLINE

Steylaerts zet in op imago en de versterking ervan met een herkenbare campagne voor televisie én online. En een fotocampagne voor offline. Een brede campagne waarmee Steylaerts zijn doelgroep op verschillende kanalen bereikt.

Wondr_bts
Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027
Steylaerts_STILL SPOT 02_1.9.1

Het belangrijkste is dat we als merk top of mind blijven. Daarvoor moeten we ervoor zorgen dat we in alle communicatie het juiste merkimago gaan creëren.

Steylaerts

STRATEGY | RECOGNIZABLE

Een campagnereeks met een concept in een bepaalde formule om zo een herkenbare campagne te creëren. De 3 brand video’s tonen de personages in innerlijke monoloog voor de spiegel. Een campagne waarbij online en offline volledig gedekt wordt.

STRATEGY | RECOGNIZABLE

Een campagnereeks met een concept in een bepaalde formule om zo een herkenbare campagne te creëren. De 3 brand video’s tonen de personages in innerlijke monoloog voor de spiegel. Een campagne waarbij online en offline volledig gedekt wordt.

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010
Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010
Logo Luni – White@2x

het leven begint in een steylaerts badkamer

 

CREATION | CONTENT PAKKET

Met de brand videocampagnes leggen we de nadruk op een sferische beeldvoering, identificatie en de showrooms.

Met de short formats en de fotoreeks zorgen we voor een content pakket waarmee ze de hele marketingfunnel dekken.

CREATION | CONTENT PAKKET

Met de brand videocampagnes leggen we de nadruk op een sferische beeldvoering, identificatie en de showrooms. Met de short formats en de fotoreeks zorgen we voor een content pakket waarmee ze de hele marketingfunnel dekken.

 

 

“Een uitgekiende content- en mediamix die de volledige marketingfunnel dekt: met een tv campagne als kerst op de taart”

Thrive_STILL4 kopie
Thrive_STILL24

STEYLAERTS CASE: THE FACTS?

Steylaerts kan aan de slag met een uitgebreid pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Een tv campagne wordt versterkt met online en offline content. 

 

TV CAMPAGNE

ONLINE & OFFLINE CONTENT

BRAND AWARENESS BOOST

DSC05224
DSC05255

Een project in samenwerking met Atelier Dada

Wondr_bts_01

Net zoals Steylaerts een campagne lanceren?

next project

next project

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

13 + 11 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

12 + 10 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

9 + 15 =