fbpx
WZ-logo-White
WZ-logo-White

ZABRA REAL ESTATE

Waterzande.
Een nieuw dorp aan de Westerschelde.

BRAND AWARENESS

CONVERSIE

ADVOCACY

ZABRA REAL ESTATE

Waterzande.
Een nieuw dorp aan de Westerschelde.

BRAND AWARENESS

CONVERSIE

ADVOCACY

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010
Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010

CHALLENGE | BRAND AWARENESS & CONVERSION

Zabra bouwt in Walsoorden een nieuw dorp aan de Westerschelde. Om de merkbekendheid te vergroten en de marketing van Waterzande te ondersteunen wordt een video content campagne op poten gezet.

 

CHALLENGE

Zabra bouwt in Walsoorden een nieuw dorp aan de Westerschelde. Om de merkbekendheid te vergroten en de marketing van Waterzande te ondersteunen wordt een video content campagne op poten gezet.

STRATEGY | STORYTELLING & 3D

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Een gevoelsmatige aanpak met persona’s om connectie te maken met deze unieke plek.

STRATEGY | STORYTELLING & 3D

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Een gevoelsmatige aanpak met persona’s om connectie te maken met deze unieke plek.

EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_01_00_09.Still017
Brand Short 03 1×1.00_00_01_14.Still001
EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 1×1.00_01_15_00.Still001
EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_00_56_20.Still015
EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_01_00_09.Still017
Brand Short 03 1×1.00_00_01_14.Still001

CREATION | BRAND – CONVERSIE – ADVOCACY

Een videocampagne die in eerste fase gericht is op brand awareness en converterende content. In tweede fase ligt de focus op authenticiteit waarbij een sterkere verbinding ontstaat met de community met een testimonial campaign.

CREATION | CONTENT PAKKET

Een videocampagne die in eerste fase gericht is op brand awareness en converterende content. In tweede fase ligt de focus op authenticiteit waarbij een sterkere verbinding ontstaat met de community met een testimonial campaign.

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010

CREATION | VOOR SOCIAL MEDIA

CONVERSIE

CREATION | TESTIMONIALS MET ARCHITECT EN BOUWPROMOTOR

ADVOCACY

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010

Jouw vastgoedproject visualiseren?

Jouw vastgoedproject visualiseren?

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

14 + 11 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

4 + 9 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

12 + 14 =