![WZ-logo-White WZ-logo-White](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/WZ-logo-White.png)
![WZ-logo-White WZ-logo-White](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/WZ-logo-White.png)
ZABRA REAL ESTATE
Waterzande.
Een nieuw dorp aan de Westerschelde.
BRAND AWARENESS
CONVERSIE
ADVOCACY
ZABRA REAL ESTATE
Waterzande.
Een nieuw dorp aan de Westerschelde.
BRAND AWARENESS
CONVERSIE
ADVOCACY
![Waterzande_thumb_koppel Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/Waterzande_thumb_koppel.png)
![Waterzande_thumb_koppel Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/Waterzande_thumb_koppel.png)
CHALLENGE | BRAND AWARENESS & CONVERSION
Zabra bouwt in Walsoorden een nieuw dorp aan de Westerschelde. Om de merkbekendheid te vergroten en de marketing van Waterzande te ondersteunen wordt een video content campagne op poten gezet.
CHALLENGE
Zabra bouwt in Walsoorden een nieuw dorp aan de Westerschelde. Om de merkbekendheid te vergroten en de marketing van Waterzande te ondersteunen wordt een video content campagne op poten gezet.
STRATEGY | STORYTELLING & 3D
We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Een gevoelsmatige aanpak met persona’s om connectie te maken met deze unieke plek.
STRATEGY | STORYTELLING & 3D
We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Een gevoelsmatige aanpak met persona’s om connectie te maken met deze unieke plek.
![EDIT - BRANDVIDEO - Herwerking 15 juni 16x9.00_01_00_09.Still017 EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_01_00_09.Still017](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-BRANDVIDEO-Herwerking-15-juni-16x9.00_01_00_09.Still017.jpg)
![Brand Short 03 1x1.00_00_01_14.Still001 Brand Short 03 1×1.00_00_01_14.Still001](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/Brand-Short-03-1x1.00_00_01_14.Still001.jpg)
![EDIT - BRANDVIDEO - Herwerking 15 juni 1x1.00_01_15_00.Still001 EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 1×1.00_01_15_00.Still001](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-BRANDVIDEO-Herwerking-15-juni-1x1.00_01_15_00.Still001.jpg)
![EDIT - BRANDVIDEO - Herwerking 15 juni 16x9.00_00_56_20.Still015 EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_00_56_20.Still015](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-BRANDVIDEO-Herwerking-15-juni-16x9.00_00_56_20.Still015.jpg)
![EDIT - BRANDVIDEO - Herwerking 15 juni 16x9.00_01_00_09.Still017 EDIT – BRANDVIDEO – Herwerking 15 juni 16×9.00_01_00_09.Still017](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-BRANDVIDEO-Herwerking-15-juni-16x9.00_01_00_09.Still017.jpg)
![EDIT - BRANDVIDEO - Herwerking 15 juni 16x9.00_00_17_14.Still004 Brand Short 03 1×1.00_00_01_14.Still001](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-BRANDVIDEO-Herwerking-15-juni-16x9.00_00_17_14.Still004.jpg)
CREATION | BRAND – CONVERSIE – ADVOCACY
Een videocampagne die in eerste fase gericht is op brand awareness en converterende content. In tweede fase ligt de focus op authenticiteit waarbij een sterkere verbinding ontstaat met de community met een testimonial campaign.
CREATION | CONTENT PAKKET
Een videocampagne die in eerste fase gericht is op brand awareness en converterende content. In tweede fase ligt de focus op authenticiteit waarbij een sterkere verbinding ontstaat met de community met een testimonial campaign.
![Waterzande_Branded_OPlekW Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/Waterzande_Branded_OPlekW-scaled.jpg)
CREATION | VOOR SOCIAL MEDIA
CONVERSIE
CREATION | TESTIMONIALS MET ARCHITECT EN BOUWPROMOTOR
ADVOCACY
![EDIT ITV WIM 02 - 16x9.00_00_04_10.Still001 Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2023/08/EDIT-ITV-WIM-02-16x9.00_00_04_10.Still001.jpg)
Jouw vastgoedproject visualiseren?
Jouw vastgoedproject visualiseren?
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
![kartouch_logo_1 kartouch_logo_1](https://kartouch.be/wp-content/uploads/2021/02/kartouch_logo_1.png)
Office & studio
Hendrik Consciencestraat 5/Bus 5/0301
2800 Mechelen
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be