Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne
WONDR
bouwt aan merkidentiteit met video campagne
WONDR
bouwt aan merkidentiteit met video campagne
CHALLENGE | SEDUCE AUDIENCE
Wondr wil zichzelf als start-up positioneren in de markt met een sterke merkidentiteit.
Ze hebben de ambitie om te groeien en een duurzame connectie te maken met hun community.
CHALLENGE | SEDUCE AUDIENCE
Wondr wil zichzelf als start-up positioneren in de markt met een sterke merkidentiteit. Ze hebben de ambitie om te groeien en een duurzame connectie te maken met hun community.
“We set the tone of voice of the Wondr brand and present it as an innovative way of taking care of oneself without compromising on quality nor environment.“
Tibbe Verschaffel – Founder Wondr
STRATEGY | WORK WITH KEYPOINTS
A playful product asks for a playful campaign. De Wondr community wordt aangesproken met een opvallende en dynamische campagne.
De duurzaamheid en kwaliteit van de Wondr producten worden in de kijker gezet.
STRATEGY | WORK WITH KEYPOINTS
A playful product asks for a playful campaign. De Wondr community wordt aangesproken met een opvallende en dynamische campagne. De duurzaamheid en kwaliteit van de Wondr producten worden in de kijker gezet.
CREATION | AIMING FOR WHAT?
Een brand campaign die de community activeert en vergroot.
Online short format video’s spelen in op de unieke USP’s van de Wondr producten.
CREATION | AIMING FOR WHAT?
Een brand campaign die de community activeert en vergroot. Online short format video’s spelen in op de unieke USP’s van de Wondr producten.
KICKSTARTER CAMPAIGN | WONDR LIQUIDS
Voor het nieuwe Wondr product, Liquids, werd een specifieke brandvideo gecreëerd voor de kickstartercampaign. De look en feel van de Wondr brand awareness werd doorgetrokken.
KICKSTARTER CAMPAIGN | WONDR LIQUIDS
Voor het nieuwe Wondr product, Liquids, werd een specifieke brandvideo gecreëerd voor de kickstartercampaign. De look en feel van de Wondr brand awareness werd doorgetrokken.
WONDR CASE: THE FACTS?
Wondr kan aan de slag met een uitgebreid content pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Hun performance marketing wordt versterkt met converterende video’s en tevens is met de campage een sterk en duurzaam merkverhaal neergezet.
BRAND AWARENESS BOOST
BRAND ADVOCACY
POSITIVE IMPACT ON SOCIAL MEDIA
Net zoals Wondr van je product een merk maken?
next project
next project
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be