CORPORATE IMAGE THE ONE 

Videomarketingcampagne voor het vastgoedproject The One

CORPORATE IMAGE VIDEO

Onze uitdaging? Meer brand awareness creëren rond het vastgoedproject The One om de verkoop van appartementen te stimuleren. 

KLANT: Tricks for Bricks

 

 

Tricks for Bricks heeft een verfrissende kijk op vastgoedprojecten. Wij werden ondergedompeld in het verhaal van The One, een prachtig woonproject op een bijzondere locatie. Om de verkoop te stimuleren, kregen wij de opdracht om een video te realiseren die het project in de spotlights zet.

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. In samenwerking met Animotions hebben we de 3D integratie volledig op punt kunnen zetten en geeft het een extra meerwaarde. In deze corporate image video hebben we de klant meer houvast gegeven door het tastbare, dat er nog niet effectief is, te implementeren.

Video kan en zal in alle opzichten je imago versterken.

De algemene moodfilm werd voorafgegaan door 2 korte social media video’s. Voor deze campagne hebben we gekozen om seizoensgebonden de video’s te promoten. De lancering van de eerste social media video was met de kerstperiode. Daarna volgde een Valentijnsvideo waar we inspeelden op de beleving van lust en liefde.

Bekijk het hele marketing traject voor The One.

KERSTCAMPAGNE

De kerstvideo was de start van onze campagne voor The One. We hebben ingespeeld op de beleving van het moment.

De rode draad voor de video is geven van een geschenk. Of het nu een gift is voor jezelf of jouw geliefden.

Bij deze kerstcampagne werd er gewerkt met een gevoelsmatige aanpak. Deze elementen zorgen voor een gevoel van verbondenheid.  

VALENTIJNSCAMPAGNE

Have you found the one? Bij de vrlentijnscampagne werd er gewerkt met een woordspeling. Op deze manier worden elementen op een originele manier gelinkt met elkaar.

Het vastgoed project The One biedt de mogelijkheid om te genieten met ‘your number one’.

ICONISCHE ARCHITECTUUR

Tricks for Bricks heeft een verfrissende kijk op vastgoedprojecten. Wij werden ondergedompeld in het verhaal van The One, een prachtig woonproject op een bijzondere locatie. Om de verkoop te stimuleren, kregen wij de opdracht om een video te realiseren die het project in de spotlights zet.

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we 3D-animatie naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Video kan en zal in alle opzichten je imago versterken.

‘SAMEN MET U’

Bij een project zoals The One starten we steeds met een videoscript. Dit is belangrijk om de verhaalstructuur te bekomen. Anderzijds heeft de klant een goed beeld van onze visie en leggen we de verwachtingen op dezelfde lijn.

Met deze aanpak kunnen we de opname vlot laten verlopen en de focus leggen op de beeldvoering. Ook tijdens de opname en het verdere verloop wordt de klant steeds nauw betrokken. Onze verhalen creëren we niet alleen, dat doen we samen met onze klanten.

Samen je corporate image uitwerken?

MEER INSPIRATIE

  • Kroketten beleven
    Corporate Image voor TNS
  • A gold story
    Corporate Image voor Tony Goetz
  • Dat is bouwen voor het leven
    Corporate Image voor Superhuis
  • A special gift
    Social media video voor The One
CONTACT