fbpx

I am Tony Goetz.

CHALLENGE

Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden in een brand video. Ambacht en vertrouwen zijn hierbij twee belangrijke factoren.

CHALLENGE

Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden in een brand video. Ambacht en vertrouwen zijn hierbij twee belangrijke factoren.

STRATEGY

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we het productieproces naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Laat ons stellen: het zijn gouden tijden voor video.

STRATEGY

We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we het productieproces naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Laat ons stellen: het zijn gouden tijden voor video.

Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_03.Still010
Wondr Bars Brandvideo NL v1.00_00_47_21.Still011

CREATION

De brand video van Tony Goetz is gericht naar cliënteel die ten allen tijde transparantie en vertrouwen verwacht: voor ons 2 sterke peilers waar we mee aan de slag gingen.

CREATION

De brand video van Tony Goetz is gericht naar cliënteel die ten allen tijde transparantie en vertrouwen verwacht: voor ons 2 sterke peilers waar we mee aan de slag gingen.

Goetz_Thumb8-1024×576
Goetz_Thumb10-1-1024×576

next project

next project

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

8 + 14 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

10 + 10 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

12 + 1 =