I am Tony Goetz.
CHALLENGE
Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden in een brand video. Ambacht en vertrouwen zijn hierbij twee belangrijke factoren.
CHALLENGE
Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden in een brand video. Ambacht en vertrouwen zijn hierbij twee belangrijke factoren.
STRATEGY
We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we het productieproces naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Laat ons stellen: het zijn gouden tijden voor video.
STRATEGY
We opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak, waar we het productieproces naadloos blenden met een sterke verhaallijn en cinematografie. Laat ons stellen: het zijn gouden tijden voor video.
CREATION
De brand video van Tony Goetz is gericht naar cliënteel die ten allen tijde transparantie en vertrouwen verwacht: voor ons 2 sterke peilers waar we mee aan de slag gingen.
CREATION
De brand video van Tony Goetz is gericht naar cliënteel die ten allen tijde transparantie en vertrouwen verwacht: voor ons 2 sterke peilers waar we mee aan de slag gingen.
next project
next project
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be