Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne
Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne
CHALLENGE
Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te vergroten en een duurzame connectie te maken met hun doelgroep.
CHALLENGE
Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te vergroten en een duurzame connectie te maken met hun doelgroep.
“Er was meteen een creatieve match met onze visie.”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
“Er was meteen een creatieve match met onze visie.”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
STRATEGY
Hoe maak je van een Unknown Thriver een Ultra Thriver? De Thrive audience wordt vertaald in 3 fases. Elke fase heeft haar doelgerichte en geoptimaliseerde content om de Thriver aan te spreken en te helpen groeien tot echte ambassadors.
STRATEGY
Hoe maak je van een Unknown Thriver een Ultra Thriver?
De Thrive audience wordt vertaald in 3 fases. Elke fase heeft haar doelgerichte en geoptimaliseerde content om de Thriver aan te spreken en te helpen groeien tot echte ambassadors.
CREATION
Een brand engagement campagne met productvideo’s en testimonials met de focus op de USP’s van het merk en product. Een uitgebreid pakket om de verschillende fases van video content te voorzien.
CREATION
Een brand engagement campagne met productvideo’s en testimonials met de focus op de USP’s van het merk en product. Een uitgebreid pakket om de verschillende fases van video content te voorzien.
“Merkambassadeurs als slimme marketing tool: video’s helpen onze doelgroep te bereiken”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
“Merkambassadeurs als slimme marketing tool: video’s helpen onze doelgroep te bereiken”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
“Testimonial video helpt ons te connecteren met ons pubiek.”
Social proof met Belgisch kampioen MTB, Wout Alleman
“Testimonial video helpt ons te connecteren met ons pubiek.”
Laurens D’Hoore – Founder Thrive
Social proof met Belgisch kampioen MTB, Wout Alleman
THRIVE CASE: THE FACTS?
Thrive kan aan de slag met een uitgebreid content pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Hun performance marketing wordt versterkt met converterende video’s en tevens is met de campage een sterk en duurzaam merkverhaal neergezet.
BRAND AWARENESS BOOST
BRAND ADVOCACY
POSITIVE IMPACT ON SOCIAL MEDIA
Net zoals Thrive van je product een merk maken?
next project
next project
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be