fbpx
kartouch_logo_1
kartouch_logo_1

Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne 

Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne 

CHALLENGE

Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te vergroten en een duurzame connectie te maken met hun doelgroep.

CHALLENGE

Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te vergroten en een duurzame connectie te maken met hun doelgroep.

“Er was meteen een creatieve match met onze visie.”

Laurens D’Hoore – Founder Thrive

STRATEGY

Hoe maak je van een Unknown Thriver een Ultra Thriver? De Thrive audience wordt vertaald in 3 fases. Elke fase heeft haar doelgerichte en geoptimaliseerde content om de Thriver aan te spreken en te helpen groeien tot echte ambassadors.

STRATEGY

Hoe maak je van een Unknown Thriver een Ultra Thriver?
De Thrive audience wordt vertaald in 3 fases. Elke fase heeft haar doelgerichte en geoptimaliseerde content om de Thriver aan te spreken en te helpen groeien tot echte ambassadors.

Biercentral voor Stills.00_00_12_22.Still007 kopie
Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

CREATION

Een brand engagement campagne met productvideo’s en testimonials met de focus op de USP’s van het merk en product. Een uitgebreid pakket om de verschillende fases van video content te voorzien.

CREATION

Een brand engagement campagne met productvideo’s en testimonials met de focus op de USP’s van het merk en product. Een uitgebreid pakket om de verschillende fases van video content te voorzien.

Biercentral voor Stills.00_00_12_22.Still007 kopie

“Merkambassadeurs als slimme marketing tool: video’s helpen onze doelgroep te bereiken”

Laurens D’Hoore – Founder Thrive

Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

“Testimonial video helpt ons te connecteren met ons pubiek.”

Social proof met Belgisch kampioen MTB, Wout Alleman

 

Biercentral voor Stills.00_00_48_21.Still027

“Testimonial video helpt ons te connecteren met ons pubiek.”

 

 

Laurens D’Hoore – Founder Thrive

Social proof met Belgisch kampioen MTB, Wout Alleman

 

THRIVE CASE: THE FACTS?

Thrive kan aan de slag met een uitgebreid content pakket om hun marketing-mix te ondersteunen. Hun performance marketing wordt versterkt met converterende video’s en tevens is met de campage een sterk en duurzaam merkverhaal neergezet. 

BRAND AWARENESS BOOST

BRAND ADVOCACY

POSITIVE IMPACT ON SOCIAL MEDIA

Net zoals Thrive van je product een merk maken?

next project

next project

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

4 + 9 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

2 + 9 =

kartouch_logo_1

Office & studio

Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode

+32 486 36.58.96

hello(@)kartouch.be

 

Head office

Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043

Ontvang onze nieuwsbrief

1 + 2 =