je product en koper
connecteren met
brand testimonials
je product en koper connecteren met brand testimonials
X2O
CHALLENGE
X2O wil haar online merkidentiteit vergroten en hun positie op de markt versterken. Ze willen hun kopers nog beter laten identificeren met hun producten.
CHALLENGE
X2O wil haar online merkidentiteit vergroten en hun positie op de markt versterken. Ze willen hun kopers nog beter laten identificeren met hun producten.
STRATEGY
Om de identificeerbaarheid tussen de verschillende doelgroepen en X2O te versterken zetten we in op brand testimonials. Een identificeerbaar videoportret vanuit een persoonlijke vertelling met oog voor product en beleving vanuit het merk.
STRATEGY
Om de identificeerbaarheid tussen de verschillende doelgroepen en X2O te versterken zetten we in op brand testimonials. Een identificeerbaar videoportret vanuit een persoonlijke vertelling met oog voor product en beleving vanuit het merk.
CREATION
3 brand testimonials in een herkenbare formule die de belangrijkste doelgroepen van X2O aanspreken. Elk verhaal reflecteert een levensfase waarbij we de personages linken aan een bepaald type badkamer en haar USP’s.
CREATION
3 brand testimonials in een herkenbare formule die de belangrijkste doelgroepen van X2o aanspreken. Elk verhaal reflecteert een levensfase waarbij we de personages linken aan een bepaald type badkamer en haar USP’s.
next project
next project
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be