VISIT MECHELEN Een stap in de voetsporen van Margareta. Ontdek Mechelen. VISIT MECHELEN Een stap in de voetsporen van Margareta. Ontdek Mechelen. CHALLENGE Visit Mechelen wil meer bezoekers naar de stad trekken. Met deze campagne worden bezoekers op een toegankelijke...
BRAUZZ Duurzaam content pakket.Video om merkidentiteit te versterken. BRANDED COMMUNITY PRODUCT BRAUZZ Duurzaam content pakket.Video om merkidentiteit te versterken. BRANDED COMMUNITY PRODUCT CHALLENGE | BRAUZZ COMMUNITY Brauzz wil inzetten op brand awareness en...
ZABRA REAL ESTATE Waterzande.Een nieuw dorp aan de Westerschelde. BRAND AWARENESS CONVERSIE ADVOCACY ZABRA REAL ESTATE Waterzande.Een nieuw dorp aan de Westerschelde. BRAND AWARENESS CONVERSIE ADVOCACY CHALLENGE | BRAND AWARENESS & CONVERSION Zabra bouwt in...
HABITAT Employer branding.Nood aan nieuwe Habiteers. HABITAT Employer branding.Nood aan nieuwe Habiteers. CHALLENGE Habitat heeft nood aan nieuwe Habiteers. Geen cowboys maar eerlijke, spontane en vooral leuke makelaars. Echte gedreven fiksers die met de nodige skills...
STEYLAERTS BADKAMERS versterkt zijn imago met een herkenbare tv campagne STEYLAERTS BADKAMERS versterkt zijn imago met een herkenbare tv campagne CHALLENGE | COVERING TV, ONLINE & OFFLINE Steylaerts zet in op imago en de versterking ervan met een herkenbare...