zorgeloos bouwen
Superhuis
De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’. Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw inbreng, maakt ons team een uitzonderlijk verhaal dat jouw doelgroep van de eerste tot de laatste seconde weet mee te slepen.
zorgeloos bouwen
Superhuis
De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’. Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw inbreng, maakt ons team een uitzonderlijk verhaal dat jouw doelgroep van de eerste tot de laatste seconde weet mee te slepen.
Client
Superhuis
DOP
Bert Degraeve
Regisseur
Sil Schoofs
Producer
Rani Farkas
1AC
Pieter Claessens
Client
Superhuis
DOP
Bert Degraeve
wonen
wordt beleven
Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek. We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.
De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.
wonen
wordt beleven
Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek. We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.
De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.
wonen
wordt beleven
Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek. We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.
De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie.
more stories
more stories
more stories
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be
Head office
Grote Heide 6
2811 Leest
BTW BE 0841.073.043
Links
Ontvang onze nieuwsbrief
Office & studio
Molenstraat 47
1880 Nieuwenrode
+32 486 36.58.96
hello(@)kartouch.be