WONEN WORDT BELEVEN

Corporate image video voor Superhuis

CORPORATE IMAGE VIDEO

Onze uitdaging? De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’.

Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw inbreng, maakt ons team een uitzonderlijk verhaal dat jouw doelgroep van de eerste tot de laatste seconde weet mee te slepen.

 

KLANT : Superhuis

  

‘BOUWEN VOOR HET LEVEN’

Wij opteerden samen met de klant om te kiezen voor een gevoelsmatige aanpak. De teksten en beelden zijn warm en authentiek.  We beleven een aantal momenten van een gezin uit het dagelijkse leven met betrekking tot de troeven van Superhuis.

De woordkeuze en speelse zinsstructuur werken vervolgens drempelverlagend. Ook werkten we met visuele metaforen waarbij we inspeelden op de dromen van mensen. Dit door een sterke verhaallijn en cinematografie. 

JOUW MISSIE VERTALEN MET VIDEO?

MEER INSPIRATIE

  • Kroketten beleven
    Corporate Image voor TNS
  • The One
    Corporate image voor The One
  • A gold story
    Corporate Image voor Tony Goetz
  • A special gift
    Social media video voor The One
CONTACT