Zullen we?

  Wervingscampagne voor Spar

WERVINGSCAMPAGNE

Onze uitdaging? Spar is op zoek naar enthousiaste Spar-ondernemers. We kregen de uitdaging om een wervingscampagne te realiseren waarbij we met unieke videoconcepten mogelijke ondernemers kunnen triggeren. 

KLANT: BBCSpar

 

 

SPAR

Spar is de enige retailer in de markt die echt naast z’n ondernemers staat. De zoektocht naar de geschikte partner is een belangrijke missie van de retailer. De wervingscampagne moest de start vormen van deze zoektocht.

 

 

CONCEPT

De campagne kreeg een tweeledige aanpak; Het startschot wordt gegeven door een social media campagne waarbij we met korte, identificeerbare situaties een zeer specifieke doelgroep raken. Vervolgens wordt met een testimonialreeks de herkenbaarheid bevestigt door echte verhalen.  

Eigen-zaak-starten_wit
colruyt_Group

OPZOEK NAAR DE JUISTE SPAR PARTNER

Drie korte concept video’s vormen de basis van de social media campagne. Een concept wordt telkens opgebouwd door een herkenbare situatie te schetsen. We introduceren de Sparpartner als expert van de retailer. Dit personage motiveert en adviseert in elke cruciale fase alsof hij naast je staat. Steeds met een persoonlijke aanpak. 

OPZOEK NAAR DE JUISTE SPAR PARTNER

 

Drie korte concept video’s vormen de basis van de social media campagne. Een concept wordt telkens opgebouwd door een herkenbare situatie te schetsen. We introduceren de Sparpartner als expert van de retailer. Dit personage motiveert en adviseert in elke cruciale fase alsof hij naast je staat. Steeds met een persoonlijke aanpak.

STORYTELLINGSTRUCTUUR

Vragen zoals: “waarom ondernemen?” en “waarom kiezen voor een supermarkt?”, worden vertaald naar herkenbare situaties. Met video’s van 20 tot 30 seconden schetsen we de situatie, biedt de expert een oplossing en roepen we op tot ondernemen via een call to action. 

STORYTELLINGSTRUCTUUR

Vragen zoals: “waarom ondernemen?” en “waarom kiezen voor een supermarkt?”, worden vertaald naar herkenbare situaties. Met video’s van 20 tot 30 seconden schetsen we de situatie, biedt de expert een oplossing en roepen we op tot ondernemen via een call to action.

OVERTUIGEN MET ECHTE VERHALEN

De authenticiteit van testimonials is de drijvende kracht. Door een persoonlijke ervaring te delen in deze video’s krijgt de boodschap meer persoonlijkheid en geloofwaardigheid. Iemand die op het punt staat om te beslissen zoekt vaak extra bevestiging. Van waar haal je die beter dan echte getuigenissen.

Samen een campagne opzetten?

MEER INSPIRATIE

CONTACT