fbpx
just. go. Thrive.

just. go. Thrive.

Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne  Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne  CHALLENGE Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te...
leren schrijven met Pikoo

leren schrijven met Pikoo

de juiste schrijfvaardigheden met Pelikan de juiste schrijfvaardigheden met Pelikan CHALLENGE Schrijven is een complexe activiteit waarbij motorische & creatieve aspecten een rol spelen. Pelikan wil de problematiek rond schrijfmotoriek aankaarten en zo het...
biologische ambacht

biologische ambacht

Op zoek naar biologische ambacht voor Biofresh Belgium Op zoek naar biologische ambacht voor Biofresh Belgium CHALLENGE Biofresh heeft een breed gamma aan biologische producten. Om hun aanbod beter kenbaar te maken bij hun doelpubliek en zo hun audience te vergroten...
video campagne voor Stad Aalst

video campagne voor Stad Aalst

video campagne voor Stad Aalst  Video campagne voor Stad Aalst CHALLENGE Aalst staat bekend voor satire, lef, vakmanschap en natuurlijk carnaval, maar wordt nog door velen gezien als een industriestad. Om hun stad toeristisch in de kijker te zetten waren ze op zoek...
L’Uni. mon kot.

L’Uni. mon kot.

Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. CHALLENGE Zabra Real Estate bouwt in Luik het studentencomplex L’Uni. Om de verhuur te ondersteunen wordt de jonge doelgroep online aangesproken met content....