Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne Thrive bouwt aan een duurzame merkidentiteit met video campagne CHALLENGE Thrive wil een duurzaam merk uitbouwen. Naast hun performance marketing heeft Thrive de ambitie om hun merkidentiteit te...
de juiste schrijfvaardigheden met Pelikan de juiste schrijfvaardigheden met Pelikan CHALLENGE Schrijven is een complexe activiteit waarbij motorische & creatieve aspecten een rol spelen. Pelikan wil de problematiek rond schrijfmotoriek aankaarten en zo het...
Op zoek naar biologische ambacht voor Biofresh Belgium Op zoek naar biologische ambacht voor Biofresh Belgium CHALLENGE Biofresh heeft een breed gamma aan biologische producten. Om hun aanbod beter kenbaar te maken bij hun doelpubliek en zo hun audience te vergroten...
video campagne voor Stad Aalst Video campagne voor Stad Aalst CHALLENGE Aalst staat bekend voor satire, lef, vakmanschap en natuurlijk carnaval, maar wordt nog door velen gezien als een industriestad. Om hun stad toeristisch in de kijker te zetten waren ze op zoek...
Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. CHALLENGE Zabra Real Estate bouwt in Luik het studentencomplex L’Uni. Om de verhuur te ondersteunen wordt de jonge doelgroep online aangesproken met content....