fbpx

The human side of your brand

The human side of your brand

Wondr

“mensen willen zich identificeren met je merk”

 
 

We zien steeds vaker dat consumenten transparantie, engagement en persoonlijkheid verwachten van de organisaties of merken die ze volgen op de social kanalen.

De menselijke kant van je merk of organisatie belichten heeft ongetwijfeld impact op je community.  Eigenlijk is dat voor de hand liggend. Mensen willen zich identificeren met je merk, en omgekeerd. Op die manier kan je een duurzame verbinding maken met je doelgroep.

 

Hier is het belangrijk om niet op korte termijn te denken, maar dat vooral te zien als investering doorheen je hele marketing en merkbeleving.

Eigenlijk moet je als merk herkenbaar zijn of beter, moet je een persoonlijkheid uitstralen.

Still Kets extra 5
brandvideo campagne voor Wondr
Thrive_Edit Stills.00_00_15_16.Still039
brandvideo campagne voor Woodshapers

they do love your brand

Waar zijn we sterk in? Wat zijn de voornaamste redenen dat je klanten kopen?

Eens je die op een rijtje hebt, kan je die regelmatig en duidelijk communiceren. Vandaar moet je op zoek naar de juiste tone of voice om je verhaal te vertellen en een emotionele interactie aan te gaan met je community. 

  • Thrive Sports Beer
  • Stad Aalst
  • Wondr Care

“een duurzame brandcampagne op 1 dag”

 

Performance -en sales gerichte content is een must have, maar investeren in video content dat je verhaal vertelt is part of the job.  Een marketingmix die vaak over het hoofd gezien wordt. Merken of organisaties moeten zich steeds blijven uitdagen om de juiste balans te vinden tussen beide. 

Denk dus niet alleen short term, maar zet tegelijkertijd ook een duurzaam verhaal neer. Dat is de manier om je community verder uit te bouwen.

Thrive_Edit Stills.00_00_15_16.Still039
brandvideo campagne voor Thrive
Thrive_Edit Stills.00_00_15_16.Still039

Samen werken aan je merkverhaal?

Samen werken aan je merkverhaal?

Sil Schoofs

Founder & Creative Director

 

Sil(@)kartouch.be

+32 486 36 58 96

 

 

 

1591283876635

Jordy Weyers

Creative director

 

Jordy(@)kartouch.be

+32 496 08 77 81

 

 

 

1591283876635

about us

kartouch_logo_wit

Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken met video.
Onze klanten maken het verschil met storytelling.