The human side of your brand
The human side of your brand
“mensen willen zich identificeren met je merk”
We zien steeds vaker dat consumenten transparantie, engagement en persoonlijkheid verwachten van de organisaties of merken die ze volgen op de social kanalen.
De menselijke kant van je merk of organisatie belichten heeft ongetwijfeld impact op je community. Eigenlijk is dat voor de hand liggend. Mensen willen zich identificeren met je merk, en omgekeerd. Op die manier kan je een duurzame verbinding maken met je doelgroep.
Hier is het belangrijk om niet op korte termijn te denken, maar dat vooral te zien als investering doorheen je hele marketing en merkbeleving.
Eigenlijk moet je als merk herkenbaar zijn of beter, moet je een persoonlijkheid uitstralen.
they do love your brand
Waar zijn we sterk in? Wat zijn de voornaamste redenen dat je klanten kopen?
Eens je die op een rijtje hebt, kan je die regelmatig en duidelijk communiceren. Vandaar moet je op zoek naar de juiste tone of voice om je verhaal te vertellen en een emotionele interactie aan te gaan met je community.
“een duurzame brandcampagne op 1 dag”
Denk dus niet alleen short term, maar zet tegelijkertijd ook een duurzaam verhaal neer. Dat is de manier om je community verder uit te bouwen.
Samen werken aan je merkverhaal?
Samen werken aan je merkverhaal?
Sil Schoofs
Founder & Creative Director
Sil(@)kartouch.be
+32 486 36 58 96
Jordy Weyers
Creative director
Jordy(@)kartouch.be
+32 496 08 77 81
about us
Met onze verhalen maken we emotionele verbindingen tussen mensen en merken met video.
Onze klanten maken het verschil met storytelling.