KERSTCAMPAGNE Videomarketingcampagne voor het vastgoedproject The One CORPORATE IMAGE VIDEO Onze uitdaging? De kerstvideo was de start van onze campagne voor The One. We hebben ingespeeld op de beleving van het moment. De rode draad voor de video is het geven van een...
zorgeloos bouwen Superhuis De waarden en de visie van Superhuis overbrengen met het thema ‘zorgeloos bouwen’. Dat een bedrijfsfilm veel meer is dan alleen een visuele voorstelling van je onderneming, begrijpen we maar al te goed. Aan de hand van jouw...
I am Tony Goetz. CHALLENGE Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden in een brand video. Ambacht en vertrouwen zijn hierbij twee belangrijke factoren. CHALLENGE Tony Goetz wou de waarden en normen van het bedrijf vertalen en verwoorden...
CHALLENGE Tricks for Bricks heeft een verfrissende kijk op vastgoedprojecten. Visualisatie is doorslaggevend. Een troef die hierbij heel krachtig werkt, is 3D animatie in combinatie met storytelling. CHALLENGE Tricks for Bricks heeft een verfrissende kijk op...