fbpx
thuiskomen. dat voelt goed.

thuiskomen. dat voelt goed.

Kets Woningbouw vergroot zijn identificeerbaarheid Kets Woningbouw vergroot zijn identificeerbaarheid  CHALLENGE Kets Woningbouw wil op een duurzame manier sterker binden met hun bestaand en nieuw cliënteel. Ze willen hun 6 bouwgaranties vertalen in een sterke visuele...
thuis aan de kust

thuis aan de kust

Een sterke merkidentiteit voor Immobis  Een sterke merkidentiteit voor Immobis CHALLENGE Immobis wil hun klantenbinding versterken en hun makelaars naar buiten brengen als drijvende kracht achter het bedrijf. CHALLENGE Immobis wil hun klantenbinding versterken en hun...
live. enjoy. invest.

live. enjoy. invest.

Storytelling voor Brussels woonproject.   BPI Real Estate  Storytelling voor Brussels woonproject BPI Real Estate CHALLENGE BPI real estate wil voor hun woonproject Serenity Valley een diverse doelgroep aanspreken om de verkoop van het woonproject te stimuleren....
join the woodculture

join the woodculture

Brandvideo versterkt duurzame merkidentiteit voor Woodshapers Brandvideo versterkt duurzame merkidentiteit voor Woodshapers CHALLENGE Woodshapers is pioneer in houtskeletbouw. Om de vooroordelen rond deze bouwmethode te weerleggen willen ze hun visie vertalen met...
L’Uni. mon kot.

L’Uni. mon kot.

Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. Zabra zet video in om studentenkoten te verhuren. CHALLENGE Zabra Real Estate bouwt in Luik het studentencomplex L’Uni. Om de verhuur te ondersteunen wordt de jonge doelgroep online aangesproken met content....